Розробники одного з найамбітніших ексклюзивів Xbox One, науково-фантастичного бойовика Quantum Break, мають намір не тільки створити нову форму інтерактивних розваг, об'єднавши в одному проекті відеогру і телесеріал, а й встановити нову технологічну планку для проектів настав покоління. Шотландська
компанія Dimensional Imaging оголосила, що студія Remedy
ліцензувала їхню новітню технологію DI4D для використання в проекті
Quantum Break . Завдяки
системі з дев'яти стандартних камер DI4D дозволяє захоплювати в
надвисоких дозволах найтонші рухи обличчя актора без використання
традиційних маркерів , особливого гриму або освітлення. В
системі задіяні спеціальні алгоритми технології паралельних обчислень
CUDA від NVIDIA , що дозволяє істотно скоротити час обробки даних. Концепція
проекту передбачає найтісніший зв'язок між грою і телесеріалом з живими
акторами, тому домогтися максимальної подібності ігрових моделей з їх
справжніми прототипами - найважливіше завдання для фінської студії. Quantum
Break ставить відомий акцент на сюжетному компоненті, у зв'язку з чим
Remedy доведеться зняти для неї чимало «живих» сцен.Проект буде поєднувати в собі елементи кінематографа і геймплея і подаватися у формі серіалу. Більш докладної розповіді про Quantum Break ми чекаємо на VGX 2013.
Підписатися на:
Дописати коментарі
(
Atom
)
Немає коментарів :
Дописати коментар