Безкоштовна доставка та підключення! 200 грн./ день, 350 грн./ 2 дні, 600 грн./ тиждень. Тернопіль, Львів, зовсім скоро і Київ

вівторок, 26 листопада 2013 р.

Quantum Break використовує новітню технологію захоплення мімічних рухів DI4D

Розробники одного з найамбітніших ексклюзивів Xbox One, науково-фантастичного бойовика Quantum Break, мають намір не тільки створити нову форму інтерактивних розваг, об'єднавши в одному проекті відеогру і телесеріал, а й встановити нову технологічну планку для проектів настав покоління. Шотландська компанія Dimensional Imaging оголосила, що студія Remedy ліцензувала їхню новітню технологію DI4D для використання в проекті
Quantum Break . Завдяки системі з дев'яти стандартних камер DI4D дозволяє захоплювати в надвисоких дозволах найтонші рухи обличчя актора без використання традиційних маркерів , особливого гриму або освітлення. В системі задіяні спеціальні алгоритми технології паралельних обчислень CUDA від NVIDIA , що дозволяє істотно скоротити час обробки даних. Концепція проекту передбачає найтісніший зв'язок між грою і телесеріалом з живими акторами, тому домогтися максимальної подібності ігрових моделей з їх справжніми прототипами - найважливіше завдання для фінської студії. Quantum Break ставить відомий акцент на сюжетному компоненті, у зв'язку з чим Remedy доведеться зняти для неї чимало «живих» сцен.Проект буде поєднувати в собі елементи кінематографа і геймплея і подаватися у формі серіалу. Більш докладної розповіді про Quantum Break ми чекаємо на VGX 2013.

Немає коментарів :

Дописати коментар