Безкоштовна доставка та підключення! 200 грн./ день, 350 грн./ 2 дні, 600 грн./ тиждень. Тернопіль, Львів, зовсім скоро і Київ

Про нас

            "Я-ЩИК 360" - це креативний проект з оригінальними поглядами на ігрову консоль XBOX 360. Особливість проекту полягає в тому, що ми маємо на меті навчити людей корисно та якісно проводити час, змінивши їхнє не завжди об'єктивне ставлення до комп'ютерних ігор.
            Опубліковане дослідження професора Талмеджа Райта і його колеги Пола Бріденбаха з університету Лойоли в Чикаго, де вони досліджують поведінку ґеймерів. Їх результати розходяться з думкою, що комп'ютерні ігри - неодмінно зло. Навпаки, ігри допомагають збудувати стосунки у звичному житті і навчають ефективній командній роботі. Згідно з їхніми дослідженнями гра - це не життя. "Жоден гравець не став би переносити насильство чи інші негативні фактори з гри в реальне життя. Найчастіше відбуваються дві речі: по-перше, люди в іграх відтворюють те, чому навчилися в звичному житті, по-друге, гра для них - місце безпечних ігрових експериментів, де долаються, випробовуються засвоєні моделі поведінки, де вони без особливого ризику виходять за рамки звичних соціяльних ролей, тому що у віртуальному світі це можна робити безпечно. Для гравців важливий ігровий процес, а не жорстокість. При цьому в іграх багато хорошого. Ігри об'єднують, збирають друзів, дають їм можливість щось робити разом.
            Конфлікти в ігровому клубі розв'язуються через спеціяльну гру-дуель: це як баскетбол або
футбол, як звичний спорт. Німецький нейрофізіолог Манфред Фаль з університету Бремена
стверджує: "Сам мозок міняється в результаті гри. Збільшується кількість зв'язків між нейронами, вони починають працювати ефективніше".
            Системи віртуальної реальности не так давно стали використовуватися психіятрами для лікування різних фобій.  Сучасна комп’ютерна гра – це багатофункціональна програма, яку використовують не тільки з розважальними, а й із навчальними цілями. Під час підготовки кадрів для збройних сил США вже кілька років застосовують певні комп’ютерні забавки: солдати й офіцери грають у “стратегії”, “симулятори” та “квести”, щоб отримати знання й навички, які придадуться за реальних умов. Наприклад, Центр підготовки танкістів The Armor Fort Knox отримав створену спеціально для навчання офіцерів версію комерційного “симулятора” Janus. Військовий коледж The Army Command and General Staff College тренує своїх курсантів за допомогою стратегічної гри Decisive Action, навчаючи їх проведення військових операцій у масштабі корпусів і дивізій, а Microsoft Flight Simulator використовують для навчання курсантів у 65 військових школах, де готують пілотів ВМФ США.

Немає коментарів :

Дописати коментар