Безкоштовна доставка та підключення! 200 грн./ день, 350 грн./ 2 дні, 600 грн./ тиждень. Тернопіль, Львів, зовсім скоро і Київ

понеділок, 11 листопада 2013 р.

Qualcomm: «Ми ніколи не створимо чіп, який буде швидше консолей»

Розмовляючи з GamesIndustry International, старший директор з бізнес-розвитку ігрового спрямування Qualcomm Майк Юень ( Mike Yuen ) нагадав, що процесори Snapdragon 800, що з'явилися в цьому році, вдвічі потужніші чіпів Snapdragon 600. Проте він також вважає, що ведуться дебати про порівняння продуктивності консолей зі смартфонами і планшетами просто недоречні - виробники консолей, зрозуміло, завжди будуть попереду, а ті мобільні розробники, які приділяють основну увагу потужності пристрою, створюючи свої ігри на смартфонах, будуть просто не там прикладати свої сили.« На певній точці для мобільних пристроїв ставиться чітке обмеження, - зазначив пан Юень - Ми ніколи не створимо чіп, який швидше спеціалізованих
консолей - це просто здоровий глузд ». Дійсно, не варто чекати порівнянної продуктивності від чіпів, які споживають 100-200 Вт і 1-2 Вт.
Ідея того, що смартфони та планшети з часом зможуть обійти консолі, озвучувалася не раз цілою низкою помітних в ігровій індустрії людей - наприклад, Джоном Кармаком (John Carmack) з id Software. Майк Юень обіцяє, що незабаром дійсно з'являться процесори Snapdragon, які зможуть робити все те ж, що і Xbox 360 - за останні 5 років на дослідження і розробки Qualcomm витратила $ 14 млрд. Однак концентрація суспільної уваги виключно на продуктивності залишає в тіні інші сильні сторони мобільних платформ.«Я вважаю, що мобільні чіпи отримають такі можливості [ на рівні Xbox 360 ] , але це зовсім не означає, що створювані на мобільних пристроях ігри, дизайн та оточення повинні в обов'язковому порядку повторювати консольні ігри» , - зазначив він. За його словами оточення будуть різними - незважаючи на те, що міць консолей минає покоління з'явиться в сотнях мільйонів мобільних пристроїв , навряд чи розробники кинуться створювати на смартфонах ігри того ж класу і типу, що поширюються на дисках Blu- ray - в цьому просто немає сенсу. 
Майк Юень говорить , що за останній час був помічений істотний прогрес у справі дизайну мобільних ігор. Втім, сучасні смартфони включають масу датчиків, які по суті ніяк не використовуються - переважна більшість розробників концентрує зусилля на сенсорному екрані і тільки.«Мені не подобається говорити це, але, за великим рахунком, в значній мірі в справі розробки ігор переважає стадний інстинкт. Багато підходять до справи приблизно так: "Давайте зробимо щось на зразок такої-то гри...» , - зазначив пан Юень , що працює в ігровій індустрії вже 25 років.«Практично немає ігор , які б задіяли якісь засоби введення крім сенсорного екрану. Cut The Rope , Fruit Ninja , Angry Birds - з точки зору дизайну це приклади відмінного використання особливостей сенсорного екрану. Але всі інші можливості - будь то датчики, гіроскоп, голосове введення, картографія, біометрія - залишаються поза межами розробників ігор. Втім, це лише питання часу - потрібні успішні проекти, які торували дорогу іншим, але задіяти ці можливості складніше, ніж сенсорний ввід » , - додав він.Незважаючи на слова про різні ніші ігрових консолей і мобільних пристроїв, Майк Юень ясно дав зрозуміти, що Qualcomm зацікавлена ​​в іграх на екрані телевізора зі смартфонів і планшетів. Сам він ще в 2009 році за підтримки Qualcomm Ventures був співзасновником компанії Zeebo, що випускала бюджетну консоль з 3G- зв'язком на основі мобільних компонентів, розраховану на ринок Латинської Америки та Південно -Східної Азії. Але ця ідея тоді провалилася, як до цих пір не отримала серйозного розповсюдження ідея перетворення смартфона в консоль для великого екрану (наприклад , за допомогою Bluetooth- контролера) , хоча багато компаній поступово рухаються до цього.

Немає коментарів :

Дописати коментар