Microsoft вже розповідали раніше про безмежні можливості хмарних сервісів для Xbox One, які зможуть у кілька разів підвищувати продуктивність консолі. Хмарні сервіси також дозволять Стрім ігри на будь-які Windows пристрої, минулого тижня сервіс був продемонстрований на прикладі Halo 4, запущеної на слабкому ПК з підключеним геймпадом Xbox 360. Затримка при стрімінгу складали всього 45 мс, що є дуже
гарним результатом.
Згідно з чутками, даний сервіс називався Ridgeway, але тепер носить кодову назву Rio. Як можна припустити, у хмарних сервісів Xbox One буде безліч застосувань: збільшення продуктивності, зворотна сумісність і стрімінг.
Підписатися на:
Дописати коментарі
(
Atom
)
Немає коментарів :
Дописати коментар