чудово.
Грати в кампанію приємно і зручно як одному, так і в кооперативі. Процес проходження стає набагато різноманітнішим за рахунок додаткових завдань, які додають у кожен рівень необхідні умови. На кожному рівні належить виконувати різні завдання: десь доводиться тримати оборону, розставляючи турелі і розкладаючи вибухівку, десь - на швидкість вирізати орди сарани, а десь методично, з однією гвинтівкою, ховатися від ворожих снайперів. Помітно збільшилася складність проходження, на божевільному рівні пройти кампанію стало досить важко. Розмаїття також додає динамічна поява ворогів. При кожній новій спробі пройти один і той же рівень позиції противників змінюються.
Мультиплеєр став у кілька разів динамічнішим, з'явилося безліч нових режимів гри. Новий режим кожен сам за себе - просто божевільна різанина. Стало можливим швидке вбивство, тепер поранених супротивників не потрібно добивати. Значно розширився арсенал зброї та гранат. Вершиною ж мультиплеєра став режим захоплення (OverRun). Це геніальне поєднання режимів орда і звір з Gears of War 3. Зараз за обидві сторони грають реальні користувачі:

У результаті розробники дбайливо поставилися до серії Gears of War, не зіпсувавши непотрібними нововведеннями гру. Вони взяли саме хороше і зробили ще краще. Gears of War: Judgment черговий відмінний ексклюзив Xbox 360 і, як завжди, найкращий у своєму жанрі мультиплеєр.
Немає коментарів :
Дописати коментар