В останньому випуску GameInformer керуючий студії DICE Карл-Магнус Тродссон (Karl-Magnus Troedsson) розповів про підтримку сенсора Kinect в грі: «У нас дуже прагматичний погляд на новий Kinect. Замість спроби інтегрувати всілякі функції, які дозволяє новий пристрій, ми збираємося реалізувати лише те, що дійсно корисно нашим гравцям».
«Коли ви подивитеся на типи створюваних нами ігор - насамперед, на Battlefield - це бойовик від першої особи, який багато в чому вимагає від гравця
навичок. Засоби введення надзвичайно важливі. Потрібно дуже точне управління подіями навколо, і спробувати реалізувати щось подібне за допомогою сенсора рухів просто безглуздо за умови збереження існуючої формули гри. Для задіяння можливостей Kinect потрібно створювати зовсім інший вид бойовика », - додав він.
«Але є й інші аспекти гри, де використання Kinect має сенс, і ми збираємося використовувати можливості сенсора для деяких речей у нашому проекті, але не готові повідомити поки, для яких саме», - сказав пан Тродссон. Іншими словами, шанувальники класичних бойовиків можуть не переживати - в Battlefield 4 не доведеться розмахувати руками для управління віртуальним солдатом.
Немає коментарів :
Дописати коментар