В інтерв'ю GI International голова студії Respawn Вінс Зампелла (Vince Zampella) пояснив відсутність одиночного режиму в грі Titanfall. За його словами, сили, що вкладаються в створення кампанії, не виправдовують себе, оскільки лише кілька відсотків гравців проходять сюжетні лінії мережевих шутерів до кінця.
«Розумієте, навіть у великих компаній на створення місій для одиночного режиму йдуть місяці, а гравці покидають «сингл» вже через вісім
хвилин. А як багато гравців завершують кампанію? Дуже маленький відсоток. Буквально кажучи, переважна більшість кидають одиночний режим вже після першого рівня, і лише 5% доходять до фінальних титрів », - каже Зампелла.
«Команда розробників ділиться на дві частини, одна з яких займається одиночної грою. І гравці або відразу проводять сотні годин в мультіплеере, або намагаються до цього якомога швидше пройти одиночний режим. Так навіщо витрачати на нього сили? Тому всі в нашій команді зайняті виключно мультиплеером, що дозволяє зробити його ще краще ».
Titanfall вийде на початку 2014 року на PC, Xbox 360 і Xbox One. Можливість релізу гри на PS3 і PS4 поки не визначена, однак, за чутками, Titanfall відвідає ці консолі через рік після виходу на платформах Microsoft.
субота, 29 червня 2013 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі
(
Atom
)
Немає коментарів :
Дописати коментар