понеділок, 3 червня 2013 р.
Як Microsoft не хоче терпіти критики
Презентація нового Xbox One викликала бурю емоцій у колах шанувальників консолі. Частина глядачів порахувала її не надто вдалою і переконливою, саме тому на сервісі YouTube з'явилося багато негативних коментарів. На офіційному каналі Microsoft презентаційного відео поставили 7960 діслайков і лише 2005 користувачам презентація сподобалася. Відео переглянули 158000 користувачів, багато з яких залишили вкрай неприємні для компанії коментарі, суть яких полягала в тому, що
«презентація провалилася».
Microsoft, після появи в мережі численних інтерв'ю з представниками компанії, зважилася на серйозний крок - заблокували можливість коментування відео. Користувачі порахували такий вчинок занадто зухвалим і помітно засмутилися, адже якщо компанія не хоче знати думки потенційних покупців, значить, вона відноситься до них без будь-якої поваги. З іншого боку, деякі користувачі відзначають, що кількість необгрунтованої критики в сторону Xbox One перевищила всі допустимі норми. Може бути, Microsoft просто захистили себе і шанувальників своєї продукції від відвертої маячні.
Підписатися на:
Дописати коментарі
(
Atom
)
Немає коментарів :
Дописати коментар