Microsoft поділилася додатковими деталями щодо зміни своєї політики щодо вживаних ігор та інтернет-підключення в Xbox One, підтвердивши, що проекти, що використовують переваги хмарних сервісів, будуть як і раніше вимагати постійного підключення. Варто відзначити, що Microsoft буде робити ставку саме на такі ігри.
Віце-президент Xbox Live Марк Віттен (Marc Whitten) в бесіді з Polygon щодо змін підкреслив, що компанія як і раніше вірить у цифрове майбутнє, що використовує можливості
хмарних служб. «Хоча ми додали можливість використовувати фізичні диски, але все так само віримо в потужність цифрового хмарного майбутнього, розгортуваного з плином часу. Ми побачите з нашого боку масу інвестицій у всілякі цифрові оточення », - сказав він.
Більш того, багато гри, що спираються на міць хмарних обчислень, начебто Forza Motorsport 5, вимагатимуть постійного онлайн-підключення. І, звичайно, користувач позбудеться в офлайн-режимі всіх можливостей, що вимагають Інтернету. Сторонні видавці будуть самі вирішувати, чи потрібно постійне підключення для їх ігор - як для реалізації багатокористувацького оточення, так і для різних хмарних функцій.
Підписатися на:
Дописати коментарі
(
Atom
)
Немає коментарів :
Дописати коментар