Безкоштовна доставка та підключення! 200 грн./ день, 350 грн./ 2 дні, 600 грн./ тиждень. Тернопіль, Львів, зовсім скоро і Київ

пʼятниця, 24 травня 2013 р.

NVIDIA повідомила про підтримку PhysX на платформі Microsoft Xbox One

 NVIDIA слідом за анонсом домашньої ігрової консолі нового покоління Sony PlayStation 4 оголосила про підтримку цієї платформи у своїх наборах розробки програмного забезпечення PhysX і APEX. Після офіційного анонсу Xbox One компанія зробила аналогічний анонс - розробники проектів для нової консолі Microsoft зможуть використовувати багаті фізичні ефекти PhysX.
NVIDIA називає PhysX найпопулярнішою в світі технологією для симуляції фізики в реальному часі в іграх. Вона підтримує прорахунок зіткнень, моделювання поведінки твердих тіл, одягу, рідин, систем частинок і багато іншого. NVIDIA APEX спрощує створення об'єктів, що руйнуються та іншого
контенту, що використовує технологію PhysX. Дизайнери отримують можливість реалізовувати складні оточення на основі фізики, підвищувати кількість і якість об'єктів, що руйнуються, впроваджувати у гру дим і інші системи частинок, створювати реалістичну одяг, що реагує на рухи персонажів.

«Ми з задоволенням впроваджуємо технології PhysX і APEX в консоль Microsoft Xbox One, - відзначив менеджер з продукції PhysX SDK в NVIDIA Майк Сколонес (Mike Skolones). - І з нетерпінням чекаємо результатів комбінації технологій PhysX і APEX з високою міццю Xbox One, програмована і новітніми можливостями в співтоваристві розробників Xbox при створенні передових ігор з незрівнянним і ультрареалістічним ігровим процесом ».

NVIDIA PhysX і APEX підтримують різні процесорні архітектури, але апаратне прискорення працює тільки на графічних картах NVIDIA з підтримкою CUDA (серії GeForce 8 і вище).

Немає коментарів :

Дописати коментар