NVIDIA називає PhysX найпопулярнішою в світі технологією для симуляції фізики в реальному часі в іграх. Вона підтримує прорахунок зіткнень, моделювання поведінки твердих тіл, одягу, рідин, систем частинок і багато іншого. NVIDIA APEX спрощує створення об'єктів, що руйнуються та іншого
контенту, що використовує технологію PhysX. Дизайнери отримують можливість реалізовувати складні оточення на основі фізики, підвищувати кількість і якість об'єктів, що руйнуються, впроваджувати у гру дим і інші системи частинок, створювати реалістичну одяг, що реагує на рухи персонажів.
«Ми з задоволенням впроваджуємо технології PhysX і APEX в консоль Microsoft Xbox One, - відзначив менеджер з продукції PhysX SDK в NVIDIA Майк Сколонес (Mike Skolones). - І з нетерпінням чекаємо результатів комбінації технологій PhysX і APEX з високою міццю Xbox One, програмована і новітніми можливостями в співтоваристві розробників Xbox при створенні передових ігор з незрівнянним і ультрареалістічним ігровим процесом ».

NVIDIA PhysX і APEX підтримують різні процесорні архітектури, але апаратне прискорення працює тільки на графічних картах NVIDIA з підтримкою CUDA (серії GeForce 8 і вище).
Немає коментарів :
Дописати коментар